Naše pokroky

07.01.2009 20:48

10.10.09- Dmes jsme na cvičáku byli skoro sami, tak jsme využili příležitosti a pořádně trénovali slalom. Nejdřív jsem pře Amorem couvala, takže jsem salalom běželela pozpátku a Amor za mnou, pak už jsem s ezkusila otočit a běžet normálně vedle. to už Amorovi šlo, dokonce i začal makat. Po pauze jsme to šli zkusit znovu, teď už jsem mu ani neukazlovala (sla-lom) a běžel krásně sám. Teď už musíme jenom zrychlit, a slalom nebude patřit mezi nejtěžší překážky:-))

Mylsím, že už nám žádná  překážka nedělá problém, musíme jenom zrychlit a vše zdokonalit. A budeme připraveni na další agility sezonu 2010!!

 15.10.08Po namáhavém a dlouhém trénování se Amorkovi konečně podařilo proběhnout slalom, který mu dědal už od začátku problémy, plynule a bez chyby. Dnes (25.10.) jsme to zkoušeli zase a Amorek byl opět úspěšný.....teď ještě musíme dopilovat houpačku a půjde nám to skvěle:)))a můžeme vyrazit na závody..už se těšíme

Tak už umíme i houpačku. Bála jsem se, že se pod Amorem ani nezhoupne, ale opak je pravdou:))pěkně seběhne i zónu a dokonce na závodech to zvládnul na 1*:))